Veelgestelde Vragen

1. Kan AVinstallatie.nl ook de installatie van de audiovisuele producten voor zijn rekening nemen?

Ja, het installeren en integreren van Audiovisuele & ICT apparatuur behoort tot onze core business. Uw audiovisuele apparatuur is dus bij ons in bekwame en ervaren handen.

2. Heeft AVinstallatie een showroom waar ik alle modellen kan zien?

Nee, Wij hebben helaas nog GEEN showroom waar u onze producten kunt bekijken.

3. Kan ik meteen de spullen meenemen?

Onze vestiging is niet voorraadhoudend. Vanwege de vele installaties die AVinstallatie op jaarbasis uitvoert, wordt alle apparatuur uitgeleverd vanuit ons centrale magazijn in Ridderkerk.

4. Wat is de levertijd van een bestelling?

Indien voorradig bedraagt de levertijd 2-5 werkdagen. Wilt u meteen de apparatuur de volgende dag in huis hebben, dan kunnen wij tegen meerprijs de apparatuur per koerier sturen. Bel ons voor de mogelijkheden. Indien een artikel niet op voorraad is, zal AVinstallatie de levertijd maximaal beperken. We zijn hierin echter wel afhankelijk van de voorraad en transportduur van diverse fabrikanten. Daardoor kan het soms voorkomen dat de levertijd langer duurt dan een week.

5. Levert AVinstallatie ook aan consumenten?

AVinstallatie.nl levert niet aan consumenten. De producten en diensten die AVinstallatie levert, zijn primair bedoeld voor zakelijke en institutionele organisaties. Deze producten zijn namelijk ontworpen om te voldoen aan professionele eisen, zodat ze geschikt zijn om dagelijks  (intensief) te worden ingezet bij bijvoorbeeld scholen, overheden, ziekenhuizen en in het bedrijfsleven. Vanwege deze benadering communiceren wij onze prijzen exclusief BTW.

6. Welke betaalmogelijkheden zijn beschikbaar op de webshop?

Wij bieden meerdere eenvoudig en veilige manieren van online betalen. Bank Transfer (overschrijving) , iDEAL en creditcard (VISA, American Expres & Mastercard). Zakelijke klanten kunnen ook op rekening betalen.

7. Help, ik denk dat de apparatuur defect is.

Ondanks het feit dat AVinstallatie alleen samenwerkt met A-merk leveranciers, die bekend staan om de betrouwbaarheid en kwaliteit van hun portfolio, gebeurt het helaas soms dat een product bij aankomst niet functioneert (DOA). Voor een snelle afwikkeling dient u meteen contact op te nemen met onze Customer Service & Support. Deze is bereikbaar via support@avinstallatie.nl